Πως μειώνουμε το ρίσκο μίας κακής συνεργασίας κατά

0 %
*συγκριτικά με μία απλή αναζήτηση συνεργάτη

Δημιουργήσαμε ένα σύστημα με 4 κύριους πυλώνες

Επίβλεψη και προστασία

Κάποιες φορές θέλεις έναν ειδικό να μπορέσει να κρίνει αν μία δουλειά έγινε σωστά. Αυτό κάνουμε εμείς.

Αξιολογήσεις

Διαβάστε προηγούμενες αξιολογήσεις για να είστε σίγουροι για την επιλογή σας.

Χρήματα πίσω

Διεκδικήστε χρήματα πίσω σε περιπτώσεις που έχει υπάρξει αποδεδειγμένα δόλος ή μη τήρηση των συμφωνηθέντων.

Αποφυγή συμβάσεων

Δεν χρειάζεται να κάνετε σύμβαση με την εταιρία ή τον επαγγελματία.

Λύσεις που προσφέρουμε

Δημοσίευση του πρότζεκτ σας

Αν γνωρίζετε ακριβώς τι ψάχνετε μπορείτε να δημοσιεύσετε την εργασία που θέλετε ώστε να την δουν και να την διεκδικήσουν.

Εξατομικευμένο πλάνο

Αν αυτό που ζητάτε είναι πιο περίπλοκο ή δουλεύετε σε εταιρία που έχει περισσότερες απαιτήσεις, προτείνουμε μία εξειδικευμένη λύση. 

Αγορά υπηρεσίας

Αν γνωρίζετε ακριβώς τι ψάχνετε και δεν θέλετε να περιμένετε προσφορές μπορείτε να αγοράσετε άμεσα υπηρεσίες.

Λίστα με τους αγαπημένους σας επαγγελματίες - αgencies

Αποθηκεύστε όσους επαγγελματίες – agencies σας έκαναν κλικ. Κάντε την έρευνά σας και ρωτήστε τους περισσότερα για να καταλήξετε στον ιδανικό για εσάς.

Απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα που λαμβάνουμε

  • Γιατί είναι Δωρεάν;

    Για όσους αναζητάνε υπηρεσίες μάρκετινγκ όλες μα όλες οι υπηρεσίες της πλατφόρμας προσφέρονται απολύτως Δωρεάν.

    Θα αναρωτιέστε πως γίνεται οι υπηρεσίες της πλατφόρμας να προσφέρονται δωρεάν. 

    Αξίζει λοιπόν να αναφεθρεί ότι για τους επαγγελματίες και τις διαφημιστικές εταιρίες που παρέχουν μέσω της πλατφόρμας τις υπηρεσίες τους που σχετίζονται με το μάρκετινγκ -όσους βρίσκετε στην πλατφόρμα δηλαδή- ισχύουν χρεώσεις καθώς πιστεύουμε ότι είναι η δίκαιη ανταμοιβή μας για την  ουσιαστική βοήθεια που τους παρέχουμε να κερδίσουν νέες δουλειές.

  • Χρειάζεται να πληρώσω κάτι στην πλατφόρμα όταν βρω συνεργάτη;

    Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω η απάντηση είναι Όχι! Δεν χρειάζεται να πληρώσετε απολύτως τίποτα στην πλατφόρμα για τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε μηδενίζοντας ουσιαστικά το ρίσκο.

  • Πως βρίσκω τον επαγγελματία ή το agency που μου ταιριάζει;

    Αρχικά, έχετε στο μυαλό σας ένα πλάνο για το πρότζεκτ που θέλετε να υλοποιήσετε και για το τι ακριβώς χρειάζεστε εσείς ή η επιχείρησή σας. Στο digita.gr μπορείτε να βάλετε όσες πληροφορίες χρειάζονται για να βρείτε το τέλειο match! Πραγματικά μπορείτε να βάλετε τα πάντα και όλα αυτά δωρεάν! Πως; Απλά πατάτε "ανέβασε το πρότζεκτ σου" και συμπληρώνεις τα πεδία. Τόσο απλό. Αφού ανεβάσετε το πρότζεκτ σας και αρχίσουν να σας στέλνουν προσφορές μπορείτε να δείτε το προφίλ των επαγγελματιών ή των διαφημιστικών εταιριών ώστε να είστε σίγουροι ότι είστε σε καλά χέρια. 

     

    Αν δεν έχετε κάτι στο μυαλό σας μπορείτε απλά να αγοράσετε από τις έτοιμες υπηρεσίες. Αν παραδείγματος χάρη θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις μέσω Facebook τότε κάνετε αναζήτηση γράφοντας την φράση "διαφημίσεις Facebook" και το σύστημα θα σας προτείνει όσους είναι εξειδικευμένοι σε αυτό το πεδίο και μόνο!Αφού πάλι εξετάσετε το προφίλ, τις δουλειές τους και τις αξιολογήσεις τους αγοράζετε την υπηρεσία και είστε έτοιμοι.

    Σε κάθε περίπτωση έχετε την δυνατότητα να δοκιμάζετε διάφορες μεθόδους και διάφορους επαγγελματίες μέχρι να βρείτε αυτό που πραγματικά σας ταιριάζει και αυτό είναι και το τέλειο!

  • Αν δεν μου αρέσει η δουλειά κάποιου επαγγελματία ή agency τι μπορώ κάνω;

    Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παράδοση του έργου σας ή την διεκπεραίωση του πρότζεκτ σας τότε μπορείτε να το αναφέρετε και να πάρετε την εγγύησή σας πίσω!

    Επίσης όταν ολοκληρωθεί το πρότζεκτ ή η υπηρεσία που θα αναθέσετε στον συνεργάτη σας τότε μπορείτε να αλλάξετε συνεργάτη αφού δεν υπάρχουν συμβάσεις όπως γίνεται κανονικά.

    Τέλος μπορείτε να γράψετε αυτό που σας προβλημάτισε στην αξιολόγησή σας ώστε να την δούνε άλλοι επιχειρηματίες αλλά και να μπορέσουμε να το εξετάσουμε πιο διεξοδικά και να προστατεύσουμε μελλοντικά άλλους επιχειρηματίες. 

  • Είναι μόνο για επιχειρήσεις; Έχετε παραδείγματα;

    Στην πλατφόρμα όσοι θέλουν να λάβουν μάρκετινγκ υπηρεσίες ονομάζονται ως "επιχειρήσεις" για λόγους συντομίας.

    Οποιοσδήποτε όμως μπορεί να χρησιμοποιείσει την πλατφόρμα.

    1ο παράδειγμα: Ένα μικρό eshop θέλει να βρει κάποιον για να κάνει τις διαφημίσεις στο Google.

    2ο παράδειγμα: Κάποιος θέλει να κάνει ένα μάρκετινγκ πλάνο για την εταιρία που σκέφτεται να ανοίξει.

    3ο παράδειγμα: Ένας υπάλληλος μάρκετινγκ θέλει μία βοήθεια σε ένα πρόζεκτ του γιατί μπορεί να μην έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία καθώς το μάρκετινκ είναι χαοτικό ή απλά δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί.

    4ο παράδειγμα: Μία εταιρία έχει μάρκετινγκ τμήμα, αλλά θέλει να κάνει ένα δημιουργικό βίντεο.

    5ο παράδειγμα: Μία startup θέλει να αγοράσει κάποια άρθρα seo friendly.

Working