Μυστικά για να βρεις τον τέλειο συνεργάτη

Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα που καλείται να λύσει ένας επιχειρηματίας ή ένας επαγγελματίας οποιουδήποτε τομέα είναι αυτό των συνεργατών. Άλλωστε οι “key partners’ ή συνεργάτες κλειδιά κατέχουν από τις κύριες θέσεις στο επιχειρηματικό μοντέλο του Osterwalder. Αν δεν γνωρίζεις τι είναι αυτό μπορείς να το βρεις εδώ.

Παρά λοιπόν την μεγάλη σημασία του θέματος έχει παρατηρηθεί ότι οι περισσότεροι δεν δίνουμε την δέουσα προσοχή. Παραδείγματος χάρη θα ψάξουμε να βρούμε τον καλύτερο προμηθευτή και την καλύτερη μεταφορική αν μιλάμε για έμπορους αλλά το μάρκετιγνκ πιθανώς να το αφήσουμε στην τύχη του ή απλά να το “δώσουμε” σε κάποιον που δεν είναι ειδικός. Αυτό φυσικά είναι τεράστιο σφάλμα και είναι και ο λόγος που πολλές επιχειρήσεις και πρότζεκτ αποτυχαίνουν ή δεν παίρνουν το μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους.

Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με αυτούς που αντιλαμβάνονται την σημασία των συνεργατών ειδικά αυτών οι οποίοι θα αυξήσουν τις πωλήσεις ή τους ενδιαφερομένους τους οπότε πάμε να δούμε τα μυστικά για να βρεις τον τέλειο συνεργάτη.

1. Έρευνα 

Το πιο σημαντικό βήμα για την έρευση συνεργάτη είναι η έρευνα. Πριν δημιουργηθεί η πλατφόρμα της digita οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να ψάξουν ανάμεσα σε άπειρους επαγγελματίες και agencies και φυσικά να επικοινωνήσουν μαζί τους. Τις περισσότερες φορές κύριος μοχλός για την επιλογή ενός συνεργάτη ήταν το κόστος ή ακόμα χειρότερα η γλυκιά φωνή της κοπελίτσας που μπορεί να σήκωσε το τηλέφωνο. Φυσικά αυτό είναι λάθος και οδηγεί αν όχι πάντα τις περισσότερες φορές σε αποτυχημένες συνεργασίες. Για να κλείσετε έναν συνεργάτη πρέπει να δείτε προηγούμενες μελέτες περίπτωσης δηλαδή τι έκανε σε προηγούμενα πρότζεκτ και αν είναι δυνατόν αυτά τα πρότζεκτ να είναι στην ίδια βιομηχανία. Πρέπει επίσης να δείτε την φύση των πρότζεκτ που έχει αναλάβει και το πως τα διαχειρίστηκε και τέλος φυσικά να δείτε αν το κόστος είναι στα επίπεδα που εσείς αναζητάτε. Πλέον όλα αυτά όχι μόνο μπορείτε να τα κάνετε πανεύκολα μέσα στην πλατφόρμα της digita αλλά και να δείτε αξιολογήσεις από προηγούμενους πελάτες κάτι που κάνει το έργο σας για αναζήτηση συνεργάτη στο μάρκετινγκ απείρως πιο εύκολο. Κάντε εγγραφή εδώ.

2. Παρουσίαση

Κάποιες φορές θαμπονώμαστε από περίτεχνες παρουσιάσεις που “μιλάνε” κατ’ ευθείαν στα θέλω μας και ειδικά αν δεν έχουμε τις γνώσεις να αξιολογήσουμε μία παρουσίαση οι πωλητές μπορούν εύκολα να μας κερδίσουν. Αντί μιας αυτοματοποιημένης παρουσίασης όπου οι πωλητές αλλάζουν απλά κάποια στοιχεία πρέπει να ψάχνετε για τον συνεργάτη που θα φτιάξει μία παρουσίαση αποκλειστικά για εσάς και θα σας πάρει από το χεράκι να σας πει πως ακριβώς θα πετύχει αυτά που θέλετε μέσω του μάρκετινγκ ή άλλου τομέα παρεμφερή.

Για αυτό συνιστούμε στην digita όταν θα ανεβάζετε τα πρότζεκτ σας δωρεάν, να είστε όσο γίνεται πιο περιγραφικοί γιατί αν γράφετε γενικολογίες τότε μία αυτοματοποιημένη προσφορά είναι άκρως δικαιολογημένη από τους επαγγελατίες και τα agencies.

3. Οργάνωση 

Από τις πρώτες επαφές που έχετε με τον συνεργάτη αντιλαμβάνεστε να έχει οργανωτικότητα και πλάνο; Αν ναι, τότε προχωράτε με κλειστά μάτια. Αν όχι, θα πρέπει να κοιτάξετε αν αυτό σας βολεύει και μπορείτε να δουλέψετε αλλιώς θα έχετε πρόβλημα στην συνεργασία. Όπως και να χει πρέπει πάντα να έχετε στο νου σας τι θέλετε να πετύχετε ή τουλάχιστον την κατεύθυνσή σας και την πεποίθηση ότι ο επαγγελματίας που εργάζεται για εσάς θα σας βγάλει κάπου. Ένας καλός τρόπος να καταλάβετε αν υπάρχει οργάνωση είναι ο χρόνος απόκρισης, οι αξιολογήσεις και το πόσο ενημερωμένο είναι το προφίλ. Αν μιλάμε για agencies δείτε επίσης τον αριθμό των εργαζομένων σε αυτήν.

4. Συμβόλαιο και πληρωμές

Τελευταίο που πρέπει να κοιτάτε είναι για ψιλά γράμματα στις συμφωνίες και στις συμβάσεις που σας βάζουν οι επαγγελματίες ή τα agencies να υπογράψετε. Πρέπει να βλέπετε την διάρκεια της σύμβασης, τον τρόπο λύσης της και άλλους όρους που μπορεί να έχουν βάλει καθώς είναι εύκολο να εγκλωβιστείτε σε μία συνεργασία που μπορεί να μην θέλετε. Με την δημιουργία της digita όχι μόνο όλα αυτά είναι διασφαλισμένα αλλά και οι πληρωμές “κρατούνται” μέχρι να ολοκληρωθεί το πρότζεκτ και να είστε ικανοποιημένοι.

Μην χάνετε ευκαιρίες που απολαμβάνουν οι ανταγωνιστές σας. Κάντε εγγραφή στην πλατφόρμα δωρεάν!

Tags: DIY
  • Το βρήκατε χρήσιμο; Κάντε κοινοποίηση: